Tae Bo

Multe modalitati de slabit s-au tot vehiculat printre femeile care vor sa aiba o silueta frumoasa. Una dintre cele mai eficiente metode de slabit, o reprezinta exercitiile complexe care se executa la Tae-Bo.

Tae-Bo este o ultima moda in materie de exercitii fizice, o combinatie intre aerobic, balet, karate, box, dans hip-hop si antrenament cu greutati. Intr-o ora de antrenament “se ard” cam 500 – 800 de calorii, comparativ cu 300 – 400 calorii pierdute in timpul unui antrenament clasic de aerobic. Acest “sport” imbunatateste echilibrul, coordonarea, mobilitatea, intareste musculature si chiar sistemul osos. Nu este un sport pentru persoanele sedentare si nici chiar cei activi nu pot incepe direct cu exercitiile de Tae-Bo, pana nu trec prin cele de aerobic.

Tae-Bo mai seamana si cu exercitiile de arte martiale, insa nu este un curs de autoaparare. Exercitiile cu un grad mai mare de dificultate, care implica lovituri inalte de picior si sarituri, sunt caracterizate de o mare solicitare a intregului corp si sunt cele care te vor ajuta sa arzi calorii. Tae-Bo poate fi un antrenament cardiovascular, cand este practicat corect.

Sfaturi pentru practicarea in siguranta a Tae-Bo-ului:
– executa incet, jos si usor loviturile de picioare si pumni. Orice ai face, nu azvarli pumnii si picioarele inca de la primul antrenament. Progreseaza incet si loveste cu picioarele la o inaltimede aproximativ o jumatate de metru deasupra solului, in special la loviturile laterale si la cele prin intoarcere;
– nu se recomanda mai mult de trei antrenamente pe saptamana. Se incepe cu un antrenament pe saptamana si se ajunge la trei. Poti mari numarul de atrenamente doar daca ai o buna conditie fizica;
– alterneaza perioadele de antrenament intens cu cele de antrenament usor;
– alege-ti un antrenor specializat;
– nu trece de perioada de incalzire, inainte de antrenament.