Dieta cu grapefruit: Slabeste in timp record!

Vrei să pierzi rapid kilograme bune? Ei bine, dieta cu grapefruit este cea mai indicată. Este o cură pe termen scurt (maximum 2 luni și jumătate), cu rezultate spectaculoase.

Un fruct sănătos

Dacă vrei să arăţi trăsnet în timp-record, cura de grapefruit e cea mai recomandată. Fructul are conţinut mic de calorii (66-84), este extrem de bogat în fibre, are virtuţi purificatoare pentru piele şi conţine din plin vitamina C.

Se spune că fructul conţine o enzimă naturală care „taie foamea”, lucru care însă nu a fost dovedit ştiinţific. Se mai spune că ajută la accelerarea combustiei grăsimilor din mâncare – o altă afirmaţie controversată. Singurul lucru dovedit e aportul nutriţional sănătos, precum şi faptul că dieta dă totuşi roade: sunt femei care au pierdut 20 de kilograme în 75 de zile!

Interzis la dulciuri

Principiul dietei: înaintea fiecărei mese, se consumă o jumătate de grapefruit, întreg sau numai sucul. Cu excepţia dulciurilor, care sunt eliminate total, regimul nu e foarte strict şi nici nu trebuie să faci foamea. Atunci când alcătuieşti meniul zilnic, ţine cont de următoarele:

  • În timpul curei cu grepfrut, redu consumul de cafea la numai o ceaşcă pe zi.
  • În schimb, bea 8 căni de apă plată pe parcursul zilei.
  • Optează pentru feluri de mâncare pe bază de carne, salate şi legume.
  • Mănâncă pe săturate, fără a exagera însă cu “dimensiunile” porţiilor.
  • Mai puţină sare, iar zahăr – deloc.
  • Deserturile sunt total eliminate din ecuaţie, pe tot parcursul dietei; total interzisă e şi pâinea, precum şi legumele albe şi cartofii.
  • Respectă cu sfinţenie orarul celor trei  mese principale şi nu mânca nimic între mese. Dacă simţi nevoia, introdu în orar o gustare suplimentară.
  • Urmează dieta timp de 12 zile, fă apoi o pauză de două zile, repetă – şi tot aşa timp de 2 luni şi jumătate.
  • Băuturile şi alimentele care nu figurează în regimul recomandat sunt interzise.

Ce să mănânci la fiecare masă

Micul dejun:

O jumătate de grapefruit
2 ouă – ochiuri, fierte, ochiuri româneşti, omletă
2 felii de şuncă de Praga
Cafea sau ceai (maximum o cană)

Variantă de mic dejun:

O jumătate de grapefruit
Salată cu orice fel de dressing
Carne albă, gătită după cum îţi pofteşte inima (de preferinţă, la grătar sau la cuptor)
Cafea sau ceai (maximum o cană)

Masa de prânz:

O jumătate de grapefruit
Salată cu orice fel de dressing sau legume roşii ori verzi gătite în unt (folosirea uleiului nu e recomandată în cura de faţă), şi condimentate variat (pentru a compensa cantitatea mai mică de sare)
Carne albă gătită după pofta inimii
Cafea sau ceai

Cina:

O jumătate de grapefruit
O cană de suc de roșii sau o cană de lapte degresat.

 

Articol preluat din : Fitness-nutritie.ro