Dieta General Motors: cum poți slăbi, sănătos, 8 kg. în doar 7 zile

Trebuie să mergi la o petrecere peste 1-2 săptămâni și vrei să slăbești câteva kilograme? Te întâlnești cu cineva în week-end-ul viitor și vrei să arăți perfect? Indiferent care este cauza pentru care vrei să slăbești, este clar că ai nevoie de o “rețetă” care să te ajute să slăbești foarte repede.

Trebuie să știi că, în general, a slăbi foarte repede nu este și foarte sănătos, dar nu este o problemă dacă se respectă anumite sfaturi: pentru a-ți menține corpul sănătos, nu apela niciodată la pastilele de slăbit, nu te înfometa, nu sări peste mese, fii calm și combină dieta cu un program intens de exerciții fizice.

Dieta GM (General Motors) este perfectă dacă dorești să respecți aceste sfaturi. A fost creată în anul 1985, de către medicii din General Motors Inc., – una dintre cele mai importante companii producătoare de autoturisme – exclusiv pentru proprii angajați, pentru ca aceștia să aibă o greutate optimă și un stil de viață sănătos. Datorită succesului înregistrat și popularității câștigate, acest program a fost preluat de către multe companii, școli și instituții publice, fiind subvenționat de către Departamentul Alimentației și Agriculturii din S.U.A.

Dieta GM, pe scurt:

  • este potrivită pentru persoanele care doresc să slăbească 5-8 kg. în 7 zile, indiferent de vârstă / sex;
  • poate fi ținută de mai multe ori, fără a avea repercursiuni negative asupra sănătății;
  • în primele 7 zile, trebuie să te abții de la alcool. Dacă dieta este continuată, în următoarele săptămâni poți bea vin sec sau bere;
  • alte băuturi ce pot fi consumate în timpul dietei: apă cu lămâie, cafea neagră neîndulcită, ceai negru, sucuri de fructe (doar în ziua a 7-a);
  • legumele pot fi consumate ca atare sau în salată, asezonată cu oțet / suc de lămâie și maxim o linguriță de ulei.

Supa “minune” GM

Poți consuma supă în fiecare zi, aceasta fiind un supliment pentru alimentație.

Ingrediente: 800 ml. apă, 6 cepe mari, 2 ardei grași, 2 roșii întregi, 1 căpățână de varză, o legătură de țelină, verdeață și condimente după preferință. Se pot adăuga și mazăre, fasole verde, conopidă, napi, sparanghel, porumb.

Programul dietei GM

Ziua 1

Prima zi este cea mai importantă din programul GM, deoarece acum îți vei pregăti organismul pentru restul programului. Singurele surse de hrană vor fi fructele proaspete, fierte sau conservate, cu excepția bananelor. Este recomandat să mănânci mult pepene și să bei 8-12 pahare cu apă.

Idei pentru întocmirea meniului

Mic dejun (8:30-9:00): 1 cană de mere tăiate cubulețe și 1-2 pahare cu apă
Gustare (10:30-11:00): 1 bol papaya și 1-2 pahare cu apă
Dejun (12:30-13:00): 1 bol de pepene verde și 1-2 pahare cu apă
Gustare (16:00-16:30): 1 portocală și 2 pahare cu apă
Cină (19:00-21:00): 1 bol de pepene galben și 2 pahare cu apă

Ziua a 2-a

Singurele surse de hrană vor fi legumele proaspete, fierte sau gătite fără ulei. Cartofii pot fi consumați dimineața, fierți. Cele mai potrivite legume sunt: salată verde, varză, broccoli, conopidă, fasole verde fiartă, morcov crud sau fiert, castravete, bame. Este recomandat să bei 8-12 pahare cu apă.

Idei pentru întocmirea meniului

Mic dejun (8:00-9:00): 1 cană cartof fiert și 2 pahare cu apă
Gustare (10:30-11:00): 1 bol de varză sau varză roșie și 1-2 pahare cu apă
Dejun (12:00-13:00): 1 castravete, 1 roșie și ½ sfeclă fiartă și 2 pahare cu apă
Gustare (16:00-17:00): 2 roșii sau 1 cană de roșii cherry și 2 pahare cu apă
Cină (19:00-20:00): broccoli fiert, conopidă și sparanghel cu sare și condimente și 2 pahare cu apă

Ziua a 3-a

Poți consuma fructe și legume, exceptând cartofii și bananele. Nu uita să bei 8-12 pahare cu apă.

Idei pentru întocmirea meniului

Mic dejun (8:00-9:00): 1 măr și 1-2 pahare cu apă sau 1 ceașcă de pepene cubulețe și 2 pahare cu apă
Gustare (10:00-11:00): 1 bol de pepene galben amestecat cu papaya și 2 pahare cu apă
Dejun (12:00-13:00): 1 bol cu salată verde, roșii, castraveți, ½ sfeclă fiartă și 2 pahare cu apă
Gustare (16:00-17:00): 1 portocală sau 1 mango și 2 pahare cu apă
Cină (19:00-20:00): 1 bol de broccoli fiert, verdețuri proaspete, papaya și 2 pahare cu apă

Ziua a 4-a

În această zi vei consuma doar banane (8-10 buc.) și lapte (3 pahare). Nu uita să bei 8-12 pahare cu apă.

Idei pentru întocmirea meniului

Smoothie de banane: se mixează în blender 2 banane, 2 pahare cu apă/lapte, 2 pahare cu gheață.

Ziua a 5-a

În această zi trebuie să consumi roșii (6-7 buc.) și carne slabă de vită (2 porții de 280 gr.). Este recomandat să bei 12-15 pahare cu apă.

Idei pentru întocmirea meniului

Carne de vită la grătar: se asezonează carnea cu sare, piper, coriandru, coajă de lămâie, se lasă 10 minute, după care se pune pe grătarul fierbinte, până se rumenește și se servește cu felii de roșii.

Ziua a 6-a

Aceasta este ziua festinului! Poți mânca oricâte legume și oricâtă carne slabă dorești. Nu uita să bei 8-12 pahare cu apă.

Ziua a 7-a

În ultima zi din dietă poți consuma orice legume dorești, sucuri de fructe și orez brun.

 

Articol preluat din : Fitness-nutritie.ro